Dostawa, zwroty, reklamacje

 

Poznaj zasady dostaw, zwrotów, reklamacji:

 
DOSTAWA

1. Dostawa naszych produktów odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich/spedycyjnych. Możliwy jest także odbiór osobisty.

2. Koszty dostawy są określone podczas składania zamówienia lub w opisie produktu. Niektóre produkty mogą wymagać osobistego potwierdzenia informacji o dostawie przez naszą firmą. Przedstawione w procesie zakupowym koszty lub promocje (np. „dostawa wliczona w cenę towaru”) dostawy obowiązują wyłącznie na terenie Polski. 

3. Dostawa paczek odbywa się zazwyczaj w kolejnym dniu roboczym po nadaniu. Przesyłki paletowe dostarczane są do 48 godzin od nadania. 

4. Za oferowane produkty w sklepie internetowym możesz płacić szybkimi płatnościami internetowymi, przelewem bankowym (przedpłata) lub gotówką (pobranie lub odbiór osobisty). Wysyłka za pobraniem nie dotyczy szaf MODEL2 oraz regałów MODEL2, 3 i 4. Są to meble produkowane na indywidualne zamówienie Klienta i zamówienia na nie muszą zostać opłacone przed realizacją.

5. Staramy się, aby nasze towary dotarły do Ciebie bezpiecznie. Dobrze zabezpieczamy nasze przesyłki. Koszt dostawy zawiera koszt kuriera. Meble są wysyłane w elementach do samodzielnego montażu kurierem lub spedycją na palecie (szafy MODEL2, regały MODEL2, 3 i 4). Aby ułatwić proces montażu naszym Klientom, szafy jednopoziomowe (komody) i dolne poziomy wyższych szaf MODEL2 składamy przed wysyłką w verysimpl. 

 

USZKODZONA PRZESYŁKA

5. Prosimy, sprawdź przesyłkę przy odbiorze.

Jeżeli zauważysz wgniecenie, uszkodzenie opakowania zewnętrznego (na przykład oderwane taśmy, rozdarty lub zgnieciony karton, uszkodzona folia stretch) – rozpakuj ją w obecności kuriera (!) i spisz protokół szkody. To pozwoli na sprawne przeprowadzenie reklamacji.
Przewoźnicy nie uznają reklamacji z tytułu uszkodzenia, dla przesyłek przyjętych bez zastrzeżeń.

 

Jeżeli odebrałeś/aś przesyłkę ponieważ opakowanie zewnętrzne było nienaruszone i zorientowałeś się dopiero po otwarciu, że towar jest uszkodzony, napisz do nas maila i prześlij zdjęcia obrazujące jak najlepiej stan paczki i towaru. Prosimy, aby zgłoszenie dotarło do nas w terminie 5 dni kalendarzowych. To będzie cięższa przeprawa z firmą przewozową, ale nie pozostawimy Cię z niepełnowartościowym towarem.

Jak zgłosić uszkodzenie przesyłki:

  1. Opisz uszkodzenie, wskaż uszkodzone elementy
  2. Dołącz zdjęcia:
    2.1 opakowania przesyłki wraz z zabezpieczeniami (folie, narożniki etc)
    2.2 uszkodzonych elementów
  3. Zgłoszenie wyślij na biuro@verysim.pl

W przypadku nieterminowo lub niekompletnie złożonej dokumentacji reklamacyjnej, koszt produkcji nowego elementu będzie fakturowany.
Jako Nadawca przesyłki mamy 7 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki (licząc dzień doręczenia jako pierwszy dzień) na zgłoszenie szkody niewidocznej z zewnątrz. Często wymagane są także dodatkowe dokumenty, takie jak upoważnienie lub pełnomocnictwo od Odbiorcy przesyłki, internetowo spisany protokół szkody etc, więc również musimy mieć czas, by je przygotować.

  • W przypadku reklamacji dotyczących szaf MODEL2, w pierwszej kolejności wymieniane są uszkodzone elementy. Klient nie może żądać wymiany całego złożonego przez nas mebla. 
ZWROT TOWARU

6. Masz prawo do zwrotu zamówionego towaru z oferty standardowej w terminie 14 dni od jego otrzymania.

Wystarczy, że napiszesz do nas na biuro@verysim.pl i poinformujesz o chęci odstąpienia od umowy. Towar nie może nosić śladów użytkowania. Prosimy, aby znajdował się on także w oryginalnym opakowaniu, co zwiększy szansę na jego bezpieczny transport. Na zwrot masz 14 dni od momentu zadeklarowania zwrotu zakupionego produktu.

Możliwość zwrotu towaru nie dotyczy produktów wyprodukowanych na zamówienie (m.in. SZ-MODEL2, REG-MODEL2, MODEL3, MODEL4) – o innych niż standardowe wymiary, kolorach spoza palety standardowej lub innych modyfikacjach.

Wszystkie koszty, które poniósł Nabywca podczas zakupu towaru, łącznie z kosztami dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego przez Nabywcę sposobu dostawy innego niż najtańszy, dostępny w Sklepie Internetowym) zostaną zwrócone na konto bankowe Nabywcy.

 

7. Pakowanie zwracanego produktu

Prosimy, pamiętaj, jeżeli chcesz zwrócić/wymienić towar – zapakuj go w podobny sposób tak jak my zapakowaliśmy go dla Ciebie:
– wszystkie narożniki muszą być zabezpieczone,
– wszystkie elementy muszą być ściśle opakowane, tak by nie mogły się przesuwać,
– zewnętrzne opakowanie (karton) musi być w odpowiednim do zawartości rozmiarze – żadne części nie mogą z niego wystawać, nie może też być zbyt luźny,
– akcesoria montażowe muszą być zapakowane w taki sposób, aby uniemożliwić ich przesuwanie i niszczenie korpusów i stelaży.
– zwracamy towar powinien wrócić w takiej liczbie opakowań, w jakiej został dostarczony.

Pamiętaj! Jeśli chcesz zwrócić/wymienić towar – zapakuj go w podobny sposób, jak my zapakowaliśmy go dla Ciebie. Meble to delikatny towar, który może łatwo ulec zniszczeniu i wymaga zabezpieczeń w postaci np.: pianek, styropianu, kartonu. Sama folia stretch na pewno nie wystarczy. 

ZOBACZ: Prawidłowe pakowanie >>

 

8. Koszt zwrotu towaru leży po Twojej stronie. Informujemy, że nie przyjmujemy zwrotów z przesyłek pobraniowych.

9. Po zwrocie towaru następuje jego sprawdzenie. Jeśli jest w dobrym stanie (nie nosi śladów użytkowania, nie uległ zniszczeniu w transporcie) i nie brakuje żadnych elementów, wszystkie poniesione przez Ciebie koszty zakupu: cena towaru i koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostawy innego, niż najtańszy sposób dostawy dostępny w verysim.pl/sklep), zostaną zwrócone na Twoje konto.

Jeżeli towar uległ uszkodzeniu, mamy prawo potrącić kwotę za zmniejszenie wartości zakupionej rzeczy. 

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji lub pomocy, skontaktuj się z nami na biuro@verysim.pl