Poznaj zasady dostaw, zwrotów, reklamacji:
DOSTAWA
1. Dostawa naszych produktów odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich/spedycyjnych lub naszego transportu firmowego. Możliwy jest także odbiór osobisty.
2. Koszty dostawy są określone podczas składania zamówienia lub w opisie produktu. Niektóre produkty mogą wymagać osobistego potwierdzenia informacji o dostawie przez naszą firmą. Przedstawione w procesie zakupowym koszty lub promocje (np. „dostawa wliczona w cenę towaru”) dostawy obowiązują wyłącznie na terenie Polski. Umożliwiamy także wysyłkę zakupionego towaru poza teren RP, ale wymaga ona indywidualnego przeliczenia ze względu na zróżnicowane koszty usług firm kurierskich/spedycyjnych w zależności od adresu odbiorcy. Zamówienie z wysyłką poza granice RP wymaga dodatkowego potwierdzenia przez obsługę naszego sklepu.
3. Za oferowane produkty w sklepie internetowym możesz płacić przelewem bankowym (przedpłata) lub gotówką (pobranie lub odbiór osobisty).
4. Staramy się, aby nasze towary dotarły do Ciebie bezpiecznie. Dobrze zabezpieczamy nasze przesyłki. Koszt dostawy zawiera koszt kuriera. Meble są wysyłane w elementach do samodzielnego montażu kurierem lub spedycją na palecie.
USZKODZONA PRZESYŁKA
5. Prosimy, sprawdź przesyłkę przy odbiorze.
Jeżeli zauważysz wgniecenie, uszkodzenie opakowania zewnętrznego (na przykład oderwane taśmy, rozdarty lub zgnieciony karton) – rozpakuj ją w obecności kuriera (!) i spisz protokół szkody. To pozwoli na sprawne przeprowadzenie reklamacji.
Przewoźnicy nie uznają reklamacji z tytułu uszkodzenia, dla przesyłek przyjętych bez zastrzeżeń.
Jeżeli odebrałeś/aś przesyłkę ponieważ opakowanie zewnętrzne było nienaruszone i zorientowałeś się dopiero po otwarciu, że towar jest uszkodzony, napisz do nas maila i prześlij zdjęcia obrazujące jak najlepiej stan paczki i towaru. Prosimy aby zgłoszenie dotarło do nas w terminie 5 dni kalendarzowych. To będzie cięższa przeprawa z firmą przewozową, ale nie pozostawimy Cię z niepełnowartościowym towarem.
Jak zgłosić uszkodzenie przesyłki:
- Opisz uszkodzenie, wskaż uszkodzone elementy
- Dołącz zdjęcia:
2.1 opakowania przesyłki wraz z zabezpieczeniami (folie, narożniki etc)
2.2 uszkodzonych elementów - Zgłoszenie wyślij na biuro@verysim.pl
W przypadku nieterminowo lub niekompletnie złożonej dokumentacji reklamacyjnej, koszt produkcji nowego elementu będzie fakturowany.
Jako Nadawca przesyłki mamy 7 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki (licząc dzień doręczenia jako pierwszy dzień) na zgłoszenie szkody niewidocznej z zewnątrz. Często wymagane są także dodatkowe dokumenty, takie jak upoważnienie lub pełnomocnictwo od Odbiorcy przesyłki, internetowo spisany protokół szkody etc, więc również musimy mieć czas, by je przygotować.
ZWROT TOWARU
6. Masz prawo do zwrotu zamówionego towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania.
Wystarczy, że napiszesz do nas na biuro@verysim.pl i poinformujesz o chęci odstąpienia od umowy. Towar nie może nosić śladów użytkowania. Prosimy, aby znajdował się on także w oryginalnym opakowaniu co zwiększy szansę na jego bezpieczny transport. Na zwrot masz 14 dni od momentu zadeklarowania zwrotu zakupionego produktu. Możliwość zwrotu towaru nie dotyczy produktów wyprodukowanych według specyfikacji Nabywcy (na indywidualne zamówienie, np. ze zmienionymi wymiarami lub innymi modyfikacjami).
Wszystkie koszty, które poniósł klient podczas zakupu towaru łącznie z kosztami dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym) zostaną zwrócone na konto bankowe klienta.
7. Pakowanie zwracanego produktu
Prosimy, pamiętaj, jeżeli chcesz zwrócić/wymienić towar – zapakuj go w podobny sposób tak jak my zapakowaliśmy go dla Ciebie:
– wszystkie narożniki muszą być zabezpieczone,
– wszystkie elementy muszą być ściśle opakowane, tak by nie mogły się przesuwać,
– zewnętrzne opakowanie (karton) musi być w odpowiednim do zawartości rozmiarze – żadne części nie mogą z niego wystawać, nie może też być zbyt luźny,
– akcesoria montażowe muszą być zapakowane w taki sposób, aby uniemożliwić ich przesuwanie i niszczenie korpusów i stelaży.
– zwracamy towar powinien wrócić w takiej liczbie opakowań, w jakiej został dostarczony.
Pamiętaj! Jeśli chcesz zwrócić/wymienić towar – zapakuj go w podobny sposób, jak my zapakowaliśmy go dla Ciebie. Meble to delikatny towar, który może łatwo ulec zniszczeniu i wymaga zabezpieczeń w postaci np.: pianek, styropianu, kartonu. Sama folia stretch na pewno nie wystarczy.
ZOBACZ: Prawidłowe pakowanie >>
8. Koszt zwrotu towaru leży po Twojej stronie. Informujemy, że nie przyjmujemy zwrotów z przesyłek pobraniowych.
9. Po zwrocie towaru następuje jego sprawdzenie. Jeśli jest w dobrym stanie (nie nosi śladów użytkowania, nie uległ zniszczeniu w transporcie) i nie brakuje żadnych elementów, wszystkie poniesione przez Ciebie koszty zakupu: cena towaru i koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostawy innego, niż najtańszy sposób dostawy dostępny w verysim.pl/sklep), zostaną zwrócone na Twoje konto.
Jeżeli towar uległ natomiast uszkodzeniu, mamy prawo potrącić kwotę za zmniejszenie wartości zakupionej rzeczy.
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji lub pomocy, skontaktuj się z nami na biuro@verysim.pl