poznaj zasady dostaw i reklamacji:

DOSTAWA

1. Dostawa naszych produktów odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich/spedycyjnych. Możliwy jest także odbiór osobisty.

2. Koszty dostawy są określone podczas składania zamówienia lub w opisie produktu. Niektóre produkty mogą wymagać osobistego potwierdzenia informacji o dostawie przez naszą firmą. Przedstawione w procesie zakupowym koszty lub promocje (np. „dostawa wliczona w cenę towaru”) dostawy obowiązują wyłącznie na terenie Polski. 

3. Dostawa paczek odbywa się zazwyczaj w kolejnym dniu roboczym po nadaniu. Przesyłki paletowe dostarczane są do 48 godzin od nadania. 

4. Za oferowane produkty w sklepie internetowym możesz płacić szybkimi płatnościami internetowymi, przelewem bankowym (przedpłata). Są to meble produkowane na indywidualne zamówienie Klienta i zamówienia na nie muszą zostać opłacone przed realizacją.

5. Staramy się, aby nasze towary dotarły do Ciebie bezpiecznie. Dobrze zabezpieczamy nasze przesyłki. Meble są wysyłane w elementach do samodzielnego montażu lub mogą być częściowo złożone. 

USZKODZONA PRZESYŁKA

1. Prosimy, sprawdź przesyłkę przy odbiorze.

Jeżeli zauważysz wgniecenie, uszkodzenie opakowania zewnętrznego (na przykład oderwane taśmy, rozdarty lub zgnieciony karton, uszkodzona folia stretch) – rozpakuj ją w obecności kuriera (!) i spisz protokół szkody. To pozwoli na sprawne przeprowadzenie reklamacji.
Przewoźnicy nie uznają reklamacji z tytułu uszkodzenia, dla przesyłek przyjętych bez zastrzeżeń.

Jeżeli odebrałeś/aś przesyłkę ponieważ opakowanie zewnętrzne było nienaruszone i zorientowałeś się dopiero po otwarciu, że towar jest uszkodzony, napisz do nas maila i prześlij zdjęcia obrazujące jak najlepiej stan paczki i towaru. Prosimy, aby zgłoszenie dotarło do nas w terminie 5 dni kalendarzowych. To będzie cięższa przeprawa z firmą przewozową, ale nie pozostawimy Cię z niepełnowartościowym towarem.

Jak zgłosić uszkodzenie przesyłki:

  1. Opisz uszkodzenie, wskaż uszkodzone elementy
  2. Dołącz zdjęcia:
    2.1 opakowania przesyłki wraz z zabezpieczeniami (folie, narożniki etc)
    2.2 uszkodzonych elementów
  3. Zgłoszenie wyślij na zamowienia@verysim.pl

W przypadku nieterminowo lub niekompletnie złożonej dokumentacji reklamacyjnej, koszt produkcji nowego elementu będzie fakturowany.
Jako Nadawca przesyłki mamy 7 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki (licząc dzień doręczenia jako pierwszy dzień) na zgłoszenie szkody niewidocznej z zewnątrz. Często wymagane są także dodatkowe dokumenty, takie jak upoważnienie lub pełnomocnictwo od Odbiorcy przesyłki, internetowo spisany protokół szkody etc, więc również musimy mieć czas, by je przygotować.

  • W przypadku reklamacji dotyczących dostarczonych mebli, które są złożone lub częściowo złożone przez naszą firmę, w pierwszej kolejności wymieniane są uszkodzone elementy. Klient nie może żądać wymiany całego złożonego przez nas mebla. 
REKLAMACJA PRODUKTU
  1. Zgłaszanie reklamacji
    Jeśli zakupiony towar posiada wady (np. uszkodzenia, niezgodność z zamówieniem), Nabywca ma prawo złożyć reklamację na podstawie rękojmi w terminie 2 lat od daty otrzymania towaru. Reklamację należy zgłosić pisemnie na adres e-mail: zamowienia@verysim.pl, podając:

    • Numer zamówienia,

    • Opis wady,

    • Zdjęcia przedstawiające wadę (jeśli dotyczy),

    • Preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji (np. wymiana wadliwego elementu, naprawa lub zwrot pieniędzy).

  2. Procedura rozpatrywania reklamacji
    Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia. O decyzji poinformujemy Nabywcę drogą e-mailową. W przypadku uznania reklamacji, w zależności od charakteru wady, oferujemy:

    • Wymianę wadliwego elementu na nowy, wolny od wad,

    • Naprawę towaru, jeśli jest to możliwe,

    • Obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy, jeśli wada jest istotna i nie można jej usunąć.

  3. Wymiana wadliwych elementów
    W przypadku mebli produkowanych na indywidualne zamówienie wymiana dotyczy wyłącznie wadliwych elementów, a nie całego produktu. Nowy element zostanie wykonany zgodnie z oryginalną specyfikacją zamówienia.

  4. Warunki transportu reklamowanego towaru
    Prosimy, aby reklamowany towar lub jego wadliwe elementy były odpowiednio zabezpieczone (najlepiej w oryginalnym opakowaniu) w celu uniknięcia uszkodzeń podczas transportu. Koszty transportu w związku z uznaną reklamacją ponosi Sklep.

 
PAKOWANIE i WYSYŁKA REKLAMOWANEGO PRODUKTU
  1. W razie konieczności odesłania produktu lub elementu prosimy, pamiętaj – zapakuj go w podobny sposób tak jak my zapakowaliśmy go dla Ciebie:
    – wszystkie narożniki muszą być zabezpieczone,
    – wszystkie elementy muszą być ściśle opakowane, tak by nie mogły się przesuwać,
    – zewnętrzne opakowanie (karton) musi być w odpowiednim do zawartości rozmiarze – żadne części nie mogą z niego wystawać, nie może też być zbyt luźny,
    – akcesoria montażowe muszą być zapakowane w taki sposób, aby uniemożliwić ich przesuwanie i niszczenie korpusów i stelaży.
    – zwracamy towar powinien wrócić w takiej liczbie opakowań, w jakiej został dostarczony.

 Meble to delikatny towar, który może łatwo ulec zniszczeniu i wymaga zabezpieczeń w postaci np.: pianek, styropianu, kartonu. Sama folia stretch na pewno nie wystarczy. 

2. Po odesłaniu towaru następuje jego sprawdzenie.

Jeśli reklamowany towar ulegnie uszkodzeniu w transporcie zwrotnym z winy Nabywcy (np. brak zabezpieczenia), Sklep może dochodzić odszkodowania za zmniejszenie wartości towaru zgodnie z Kodeksem cywilnym.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji lub pomocy, skontaktuj się z nami na zamowienia@verysim.pl