Zwroty

1. Masz prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny. Zobowiązany jesteś nas o tym poinformować w terminie 14 dni od jego otrzymania. Możesz to zrobić pisząc na adres: biuro@verysim.pl i informując o chęci odstąpienia od umowy.
2. W terminie kolejnych 14 dni zwracany towar musi zostać dostarczony na adres VERYSIMPL.
3. Towar nie może nosić śladów użytkowania.
4. Informacje dotyczące opakowania

Najlepiej, jeśli towar będzie znajdował się w oryginalnym opakowaniu, co zwiększy szansę na jego bezpieczny transport i brak uszkodzeń, a tym samym zwrot pełnej kwoty zakupu. Jeśli nie posiadasz oryginalnego opakowania, możesz wykorzystać inne dostępne materiały albo zamówić u nas Zestaw Pakowy (40 zł) do ponownego transportu.

Pakując towar do zwrotu pamiętaj o następujących kwestiach:
– wszystkie narożniki muszą być zabezpieczone,
– wszystkie elementy muszą być ściśle opakowane, tak by nie mogły się przesuwać,
– zewnętrzne opakowanie (karton) musi być w odpowiednim do zawartości rozmiarze – żadne części nie mogą z niego wystawać, nie może też być zbyt luźny,
– akcesoria montażowe muszą być zapakowane w taki sposób, aby uniemożliwić ich przesuwanie i niszczenie korpusów i stelaży.
– zwracamy towar powinien wrócić w takiej liczbie opakowań, w jakiej został dostarczony.

Pamiętaj! Jeśli chcesz zwrócić/wymienić towar – zapakuj go w podobny sposób, jak my zapakowaliśmy go dla Ciebie. Meble to delikatny towar, który może łatwo ulec zniszczeniu i wymaga zabezpieczeń w postaci np.: pianek, styropianu, kartonu. Sama folia stretch na pewno nie wystarczy.

Prawidłowe pakowanie

5. Koszt zwrotu towaru leży po Twojej stronie. Informujemy, że nie przyjmujemy zwrotów z przesyłek pobraniowych.
6. Po zwrocie towaru następuje jego sprawdzenie. Jeśli jest w dobrym stanie (nie nosi śladów użytkowania, nie uległ zniszczeniu w transporcie) i nie brakuje żadnych elementów, wszystkie poniesione przez Ciebie koszty zakupu: cena towaru i koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostawy innego, niż najtańszy sposób dostawy dostępny w verysim.pl/sklep), zostaną zwrócone na Twoje konto.
Jeżeli towar uległ natomiast uszkodzeniu, mamy prawo potrącić kwotę za zmniejszenie wartości zakupionej rzeczy.
7. Potrzebujesz więcej informacji lub pomocy? Napisz na: biuro@verysim.pl